پنجشنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۸۴

بدحجابی و تبليغات انتخاباتی


حالا وقتی چنين اتفاقی در يک کشور به ظاهر اسلامی می افته نظام برای بقای خودش مجبور ميشه افسار 26 ساله ملت رو کمی شل کنه . نمونه اون کارناوالهای شادی و خنده جوانان تازه به دوران رسيده و سانتی مانتال جنوب شهری هست که خودشونو بخاطر مشتی پول فروختن . درست مثل همون وطن فروش های پست فطرتی که به خاطر طمع , انقلاب کردن و در آخر تف و لعنت مردم براشون باقی موند .


استفاده گسترده از دختران و زنان خراب و پسران معلوم الحال توسط کانديداهای معروف اين شبهه و سوال رو پيش مياره که در يک مملکت اسلامی که تا همين ديروز کنار رفتن روسری گناه کبيره بود و بالا رفتن شلوارها مجازاتش فرو کردن پاها توی سطل رنگ يا به پا نداشتن جوراب نتيجه ش موندن پشت در دانشگاه ها و ادارات و ... آرايش کردن آرم فاحشگی رو روی پيشونيت حک ميکرد و ژل زدن به موی پسرها يک ضد فرهنگ بود و استفاده از مدلهای موهای غربی و لباسهای تنگ و چسبون و مانتوهای کوتاه همه و همه نشانه های فساد و بی بند و باری و تهاجم فرهنگی و ابتذال بود و چاره ش در امر به منکر و نهی از معروف و ريختن مشتی اراذل و اوباش بنام لباس شخصی و بسيجی های مزلف مادر صلواتی و کوفت و کوب مردم , پس حالا چطور شده که تمام اينها ارزش به حساب ميان ؟


پس اون جوجه مزلف های بسيجی و اونهايی که لباسهاشون فقط مال خودشون بود کجا هستن ؟؟؟؟؟ کجان اون اراذلی که به فروشگاههای فروش مانتو حمله ميکردن و تمام مانتو ها رو پاره ميکردن ؟ کجان اون بسيجی های ابنه ائي كه بلند ميشدن و مياومدن نوارهای مردم رو جمع ميکردن و حالا موسيقی کر کننده جوونها خودش تبليغيه برای ستادهای انتخاباتی ا


هیچ نظری موجود نیست: