چهارشنبه، تیر ۲۹، ۱۳۸۴



من هم در غربت !


عده ائي از دوستان با ايميل و من در غربت عزيز هم كه بعد از مدتهاگويا تازه متوجه حضور دو سال و نيمه ما در وبلاگستان شده ، خواستن بدونن كه داريوش اقبالي چند شنبه و در چه ساعتي و كجا برنامه داره .


البته من در غربت عزيز رو مدتهاست كه ميشناسم و به چند تا از نوشته هاش در خبر چين هم لينك داده بودم و بطور كلي از طريق وبلاگ فرياد بي صدا باهاش آشنا شدم . به هر حال آرزوي موفقيت براتون دارم و خوشحال شدم از آشنائي با شما .


اين هم به خاطر گل روي اين دوستان . در ضمن حميد عزيز هم پرسيده بود كه با همسر جديدشون تشريف ميارن يا نه كه والا بايد عرض كنم اينو ديگه نميدونم .

Kapucinessenstraat 17 ; 2018 Antwerpen

ورود هم براي همه آزاده و رايگان . برنامه ساعت شش عصر روز شنبه 23 جولاي اغاز ميشه و برگزار كنندگان آن بنيادي است به نام رها كه با همكاري انجمن ايرانيان و بلژيكيها اين برنامه رو تحت عنوان " خانواده ، پناهندگي و معضلات آن در غربت " براي دوستداران تهيه ديده اند .

هیچ نظری موجود نیست: