یکشنبه، خرداد ۰۱، ۱۳۸۴

يك سوال جدي جدي


صفا در آنطرف دنيا يك سوال خيلي جدي از خوانندش پرسيده ، بخونيد :


سوالی به ذهنم اومد... گفتم از شما دوستانی که اينجا سر ميزنيد بپرسم و نظر شما رو بدونم... اين برادری که در انتخابات ميخواد شرکت کنه و شال و عبای عربی ميپوشه و ادعا ميکنه پيغمبره... چرا کسی جديش نميگيره؟ شايد پيغمبر باشه. تاحالا به اين موضوع فکر کرديد؟ ميدونم خيلی ها دوست دارند که شوخی بنويسند و مزاح کنند اما اگر لطف کنيد و جدی به اين سوال هم جواب بديد, بد نيست. ممنون
تکميل: قصد توهين ندارم و منظورم پيغمبر دين خاصی هم نيست. توی خبر ها هم خوندم که اين آقا گفته من امام زمان هستم. اما سوالم رو کلی مطرح کردم و پرسيدم پيغمبر که منظور اسلام يا هر دين ديگه ای نباشه که به کسی بر نخوره. برای تکميل سوالم اينطور شايد بهتر باشه که سوال کنم: چرا در دوره ای که ما در اون زندگی ميکنيم يا پيغمبری نمياد يا اگه کسی خودشو پيغمبر اعلام کنه کسی اونو جدی نميگيره؟؟ دوستان لطفا جدی جواب بديد از متلک و اين برنامه ها هم اگه ممکنه پرهيز کنيد. ممنونم


و اما كامنتهاش خوندنيه


راستي راستي تا حالا جدي به اين قضيه فكر كردين ؟

هیچ نظری موجود نیست: