چهارشنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۸۴

پرواز الهي هواپيماي جمهوری اسلامی


با درود به مقام معظم رهبری و رئيس ‌جمهور شب تاب، ورود شما را به هواپيمای جمهوری اسلامی ايران خوشآمد گفته و برايتان سفر خوشی را آرزو ميکنم.



برای رعايت نکات ايمنی، در طول پرواز کمربند شلوار خودتان و بغل دستی تان را بسته نگهداريد و از کشيدن
سيگار و قليان خود داری فرمائيد .


- اگر در هوای داخل کابين اختلالی پيش آمد، چفيه مخصوصی از بالای سرتان به پايين می‌افتد که رويش نوشته: جانم فدای رهبر. فورا آنرا برداشته و بسيجی وار آنرا دور سر خود ببنديد و يا حسين گويان از دربهای اضطراری، يعنی دو درب در جلو، دو درب درعقب و يک درب در وسط هواپيما به بيرون پرت شويد. توجه داشته باشيد، که در همه حال حجاب اسلامی را رعايت کنيد، حتی موقع پرت کردن خود از هواپيما.


برای مواقع اضطراری يک بسته کفن در زير صندلی شما قرارداده شده که آنرا بيرون آورده و بعد از گفتن شهادتين و دعا برای سلامتی رهبر بپوشيد.


- از کليه مسافرين محترم و عاشقان شهادت خواهشمندم در طول پرواز تا لحظه مرگ از وسايل الکترونيکی مانند تلفن همراه و لب تاپ و چرتکه و ماشين حساب اکيدا خودداری کنند.


- برايتان سفر آخرت دلپذيری را آرزو ميکنم. ناراحت نباشيد اين شتری است که جلوی خانه همه می‌خوابد. يکی زودتر يکی ديرتر. خوشا به سعادت شما که سوار هواپيمای ما شديد تا شهيد شويد. اگر دستمال کاغذی برای پاک کردن اشک‌هايتان لازم داشتيد ما نداريم بايد همراه خودتان می‌آورديد.


- در طول پرواز، همکارانم از شما پذيرايی خواهند کرد ولی قبل از آن مراسم سينه زنی و نوحه خوانی داريم. تسبيح برای ذکر استغفار در رنگهای مختلف موجود است که تقديم خواهد شد. دراين دقايق روحانی، همه شما را به نوشتن وصيتنامه سياسی- الهی توصيه می‌کنم. به اميد پروازهای بعدی .


برگرفته از كامنت وبلاگ عبدالقادر بلوچ ، مطلب معرفي وبلاگ شبنم فكر

هیچ نظری موجود نیست: