چهارشنبه، مرداد ۱۴، ۱۳۸۳

دو نكته


اول اينكه وبلاگ نوشي و جوجه هاش تا يك چند روزي با مشكلات فني روبرو شده و بزودي دوباره مطالب زيبايش رو خواهيم خواند.


دوم اينكه تصميم دارم اين دفترچه خاطرات رو به قول يكي از دوستان با دردهاي پناهندگان و گرفتاريهاي كه اونها در اين راه پر فراز و نشيب داشتن يكي نكنم.


تصميم گرفتم با جمع آوري اطلاعاتي از دوستان و ساير منابع خبري قدري هم از شرايطي كه دولتهاي پناهنده پذير در اختيار پناهجويان ميگزارند ، بنويسم تا كشورهاي پناهنده فرست و البته مردم نا آگاه شون متوجه اين امر بشوند كه چرا واژه ائي به عنوان پناهنده در حقوق بين الملل شكل ميگيره.


به هر حال جملگي دوستان كه در يكي از كشورها درخواست پناهندگي نمودند ميتوانند از طريق ايميل اين وبلاگ رو در جريان بگزارند كه در كشور مربوطه اشان چه شرايط و امكاناتي براي يك پناهجو از بدو ورودش ، در اختيار وي قرار ميدهند.


وبلاگ پناهندگي هم در صورت تمايل آنها ، مطلبشان را به اسم خودشان منتشر خواهد نمود و اگرنه با عنواني ديگر.قصدم از اين كار مطلع كردن افرادي ميباشد كه از شرايط پناهندگي در اروپا ، بيش از اندازه به ذهنشان بد راه ندهند ، مخصوصا آن دولتهائي كه اين امررا بيش از اندازه بد جلوه ميدهند ، آنهم به دليل جلوگيري نمودن از فرار مغزهايشان كه صد البته بيشتر از طريق مهاجرتها صورت ميگيرد.

۱ نظر:

javad گفت...

سلام،من یک وکیل دادگستری هستم که در ایران وضعیت خوبی ندارم راهی هست که بتونم با کمک شما به یه کشور اروپایی سفر کنم(با خانوادم)مدارکی مثل پروانه وکالتم و احکامی که حاکی از درگیری با افرادی مثل قاضی دادگستری است آیا یه دردم می خوره لطفا"از طریق ایمیل راهنماییم بفرمایید.javadshahram@yahoo.com