یکشنبه، مرداد ۰۵، ۱۳۸۲


حتما بخوانيد


بالاخره خبر تحصن پناهندگان افغان در سايت خبري ايرانيان بلژيك نيز پابليش شد و اميدوارم كه يك به يك سايتها و وبلاگهاي خبري نيز در حمايت از اين پناهجويان دست بكار شوند.
ديشب وقتي به ليست اين منابع خبري افغانستان نگاه ميكردم, يك مسئله برايم حائز اهميت بود و آن اينكه, با توجه به مشكلات عديده اي كه در كشور مذكور وجود دارد ,روشنگران وتحصيلكردگان و حتي قشر متوسط جامه تحصيلي نيز , ميخواهد از طرق مختلف ,نه تنها حرف دلشان را بلكه مشكلات بيشمار افغانستان امروز را به گوش جهانيان برسانند.
آنوقت در كمال بي نزاكتي به آنها بگويند كه دولت به عنوان هديه سفر اقلام و لوازم بنائي و سيم كشي و ...در اختيارتان ميگذارد.
اگر اينجانب نسبت به حقوق و قوانين پنا هندگي يا اصول و مواد اعلاميه حقوق بشر-على الخصوص ماده 13 بي اطلاع ميباشم , لطفا عزيزي مرا راهنمائي كند كه آيا اين هم يكي از اصول و مواد اين حمايتها ميباشد يا مثل تمامي مواردي كه در ارتباط با داستان بي خانماني اين دسته از انسانها كه با خود نام پناهنده را يدك ميكشند , يك چيز جديد و ساخته و پرداخته يك فكر خلاق!!!!!!!!!!!! اين مملكت است .
ظريفي ميگفت از گام اول پناهندگي در اين كشور تا الان ,تصميمشان براي هر فرد , مثل شرايط آب و هوائيشان ميباشد.و الحق كه بهترين كلام همين بود و بس...


 لينک امروز


 

هیچ نظری موجود نیست: