شنبه، بهمن ۲۲، ۱۳۸۴


مشروطه خواهان در آنتورپن ، بلژيك


اين عكس رو داشته باشيد تا در باره تجمع ايرانيان مشروطه خواه در يكي از ميادين معروف آنتورپن براتون بنويسم . بقيه عكسها را در اين قسمت ببينيد .


اين تجمع امروز شنبه برگزار شد و تا اندازه ائي تحت الشعاع اعتراض عربها به كارتون محمد قرار گرفت كه به خشونت هم گرائيد .


خوب و اما ادامه قضيه: حزب مشروطه ايران شاخه آنتورپن به رهبري آقاي فريدون مرتضوي امروز برنامه ائي را در ميدان Groenplaats واقع در شهر مذكور داشتند كه در حقيقت گردهمائي بود در محكوم كردن حركتهاي ضد انساني دولت ايران و همچنين بيان اين امر كه حزب مشروطه هرگونه عملكرد نظامي كه بر عليه مردم ايران صورت پذيرد و تماميت ارضي ايران را با مخاطره مواجه سازد ، به شدت محكوم مينمايد .


جمعيت ده ها نفري اين گروه ضمن قرائت بيانيه خود محل مذكور را كه با همكاري پليس آنتورپن اداره ميشد ترك كرده و در پي آن گروههاي از اقوام عرب كه در ارتباط با كاريكاتورهاي محمد قصد گردهمائي در اين ميدان را داشتند كم كم به محل تجمع نزديك شدند و اين عمل انان باعث شد كه حركت گروهي ايرانيان قدري تحت الشعاع حركت آنان قرار بگيرد و به همين منظور بازتاب شايسته ائي در رسانه ها نداشته باشد .


لازم به ذكر ميباشد كه تلفن تماس براي برقراري ارتباط با شاخه آنتورپن از اين قرار است :

فريدون مرتضوی
Ferydoun Mortezavy

شماره تلفن
+32 - 486 - 41 87 99
شماره فاکس
+32 - 3 - 295 32 51


پ . ن

از زمان پابليش خبر تا الان چند تا كامنت بي نام و نشان داشتم كه متاسفانه باتوجه بي نام و نشان بودنشان انها را حذف كردم . چون از روز اول وبلاگ نويسي اين امر رو تذكر دادم كه در نوشتن كامنت و هر آنچه كه دلتان ميخواهد بنويسيدولي داراي صفحه و يا وب نوشت باشيد و يا اينكه آدرس ايميل خود را بنويسيد . به هر حال باز هم تكرار ميكنم كه در صورت بي نام و نشان بودن كامنت ، نوشته و نظر شما دوست عزيز حذف ميگردد .

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام، تبریک بابت قالب نو، شاد باشی همیشه

فرزاد گفت...

سعيد گرامي از لطفت سپاسگزارم

Winston گفت...

jaleb bood