یکشنبه، آذر ۱۳، ۱۳۸۴



در باره وبلاگ پناهندگي

عنواني است از عبدالقادر بلوچ كه در ادامه
سلسله نوشتارهايش با همين تيتر به وبلاگ پناهندگي رسيده است . به سهم خودم از اين معرفي قدرداني ميكنم . چند نكته را قابل ذكر ميدانم كه در اينجا به آن اشاره ميكنم .

وبلاگ پناهندگي اول آذر هشتاد و چهار وارد چهارمين سال زندگيش شد و اين شروع از پرشين بلاگ بود و بعد از مدتي با سيستم ام تي به سراغ بلاگ اسپات آمد .

بلوچ عزيزم به اين امر اشاره كرده كه است كه وبلاگ پناهندگي با موضوعي كه دارد گرداندنش قدري سخت است و اين نظر بايسته او را مي ستايم چرا كه قبلا نيز به آن اشاره داشته ام كه با تمام كمبود سوژه ائي كه در باب پناهندگي وجود دارد ، تلاش خود را تا آنجا عملي نمودم كه از موضوع وعنوان وبلاگ دور نشوم اما ديدم كه اين امر مقدور نيست و بايد گه گداري گريزي نيز زد .


او در ادامه خواننده اش را به خواندن دنباله مطلب در سايت شهرگان رهنمون ميكند و در آنجا از معرفي نكردن وبلاگ نويسها و هويت پنهانشان و در كل مستعار نويسيشان كه قبلا هم خود او ، هم مجيد زهري و هم تعدادي ديگر از دوستان به ان پرداخته بودند به اين قضيه اشاره ميكند كه من نيز نشاني درستي ندارم كه البته با بينش و عمق و ژرفاي نگرشش در خواندن آرشيو وبلاگها و وقتي كه براي اين قضيه گذاشته است به چند سطر كوتاهي از معرفيم نيز اشاره ميكند .


به هر صورت همانطور كه قبلا كار بلوچ را ستايش كردم ، اينبار نيز بزرگواريش را ستايش ميكنم و به احترام تار موي سپيدش و شخصيت دوست داشتنيش خودم را با عكسي كه در بالا ميبينيد بيشتر معرفي ميكنم . اين آقا خوش تيپه كه ميبينيد همون فرزاد پناهندگيه !

هیچ نظری موجود نیست: