شنبه، آبان ۳۰، ۱۳۸۳

وبلاگ پناهندگي هم آواره است


امروز آغاز سومين سال فعاليت اين وبلاگ ميباشد . در طول دو سال گذشته تمامي تلاش خود را در ارتباط با جمع آوري اخبار و اطلاعات مربوط به پناهندگي نمودم و اميدوارم كه در اين مسير كمكي هر چند كوچك در ارتباط با اطلاع رساني اينترنتي انجام داده باشم . اگرچه در برخي از مواقع به خبرهاي مرتبط با پناهندگي و يا بدون ارتباط با آن نيز چند خطي نوشته ام و اين به ان خاطر بود كه موضوع انتخابي و پرداختن به ان داراي محدوديتي ميباشد كه از نام وبلاگ نيز به خوبي نشان داده ميشود .


در طول دو سال اخير لطف دوستان با نظرات و ايميلهاي ارسالي شامل حالمان بوده است و تا جائي هم كه وقت مرا ياري نموده باشد كسي را بي پاسخ نگذاشته ام مگر آناني كه اين حقيررا با اشخاص پرورانده شده در ذهنشان ، اشتباه فرض كرده بودند .


در اين مدت بنا به دلائلي داراي صفحه ائي كه تمامي اختياراتش در دست خودم باشد، نشدم و اجبارا از هاست هاي رايگان استفاده كردم كه به سهم خودم از هر سه آنها سپاسگزارم . خانه اول و ميزبان اول به رشد وبلاگ نويسي فارسي در اينترنت كمك نمود و من هم در اين وادي بي نصيب از آشنائي با اين پديده مهم و زيباي قرن حاضر نماندم .


خانه دومم كه بنا به دلائلي از ادامه فعاليت باز ماند و خانه سوم - همين صفحه - اين حقير را كماكان در خدمت شما نگه داشته تا اگر عمري باقي بود با هاست هاي غير رايگان در انجام خدمتمان به خوانندگان ادامه دهيم .


به هر حال اين آوارگي برازنده نام وبلاگ باشد يا نه ، قضاوتش به شما سپرده ميشود .كماكان اينجانب را از نظرات ارزشمند خود بي نصيب نگزاريد .





معرفي اين وبلاگ در صبحانه


جا دارد از تمامي دوستان وبلاگ نويس كه در شناسائي اين وبلاگ به خوانندگان تلاش نمودند ، سپاسگزاري نمايم، به ويژه دوست گرامي و گرانقدرم آقاي تمدن كه با همت عالي ايشان تعداي وبلاگ از جمله وبلاگ پناهندگي در يكي از صفحات اينترنتي ، معرفي گرديدند .




سپاسگزار همه دوستان

هیچ نظری موجود نیست: