شنبه، مهر ۲۱، ۱۳۸۶

ouzo


در دنباله مطالب مربوط به کرت گفته بودم که در باره این مشروب الکلی بد مزه که واقعا بدون مزه نمیشد خوردش باهاتون حرف بزنم و البته از سایر مسائل


این مشروب محلی و یا بهتر عرق ایرانی خودمون که بهترینشو ارامنه ایران تهیه میکردن و در اختیار مسلمونهای مشروب خور میذاشتن به قدری بد مزه بود که واقعا نمیشد بدون ماست و خیار یا چیپس و تنقلات خوردش . البته خود یونانیها اون رو با آب هم قاطی میکردن و میخوردن و من هم یک بار بدون آبشو مزه کردم ، تصمیم گرفتم که یه باره دیگه از خیر تکیلا و جی اند بی خودم بگذرم و دوباره دلی به دریا بزنم که ایکاش نمیزدم که همون بدون آبش بهتر از با آب قاطی کردنش بود


زهر ماری اینگار که داری سم میخوری ، من نمیدونم اونها چه جوری این مشروب رو میخوردند


بگذریم هر چی بود که گذشت . در عوض یه آبجو خیلی خوش خوراک دارند به این نام که مزه خیلی خوبی داشت و اگر چه به ÷ای آبجوهای بلژیک نمیرسید ولی خوب برای چند روز خوردن خوب بود


سالاد های یونانی در دنیا خیلی معروفه و وقتی میز شام و یا نهار رو میدیدی واقعا اینقدر سالاد میخوردی که جا واسه غذا نبود . من در عجب بودم که خوب مگه به غیر از خیار و گوجه و پنیر و زیتون و کاهو.... چیز دیگه ای هست که اینقدر از این سالاد تعریف میکنن . خوب دیدم که بیخود نمیگن ، اگر چه متریالها همینی است که خدمتتون عرض کردم ولی تا نخورین نمیتونین متوجه عرائض بنده بشین که واقعا با سالادهای دیگه فرق داره ، احتمالا یه سر و رمزی تو کارشون هست که شبیه سالادهای دیگه نیست


تا اینجا رو داشته باشین تا کمی از هتل و آژانس مسافرتی که باهاش رفتیم براتون بگم

هیچ نظری موجود نیست: