جمعه، دی ۱۶، ۱۳۹۰

گيرم پدر تو بود فاضل ، از فضل پدر تو را چه حاصل ؟

مشکل ما وکسانی که این تفکر رو دارند همینه که برای یکبار هم نخواستند پای صحبت این آدم بنشینند و یا زحمت بکشند دو تا کتاب ایشون رو که به شکل فایل پی دی اف تو همین دنیای مجازی به وفور یافت میشه و در وبسایتش نیز هست ، بخونند .

و یا گفتگو های این آدم رو بشنوند و ببینند.....والا به خدا به پیغمبر به هر کسی که شما ها بهش اعتقاد دارین این آدم هم قبول کرده که اجدادش دیکتاتور بودند و هم ادعای تاج و تخت نداره....با چه زبونی این حرف رو بزنه که تو کله ما ادمها بره....اتفاقا من میگم اینکه بخوان کسی رو با آبا و اجدادش مقایسه کنند و پیوند فکری و عقیدتی بین اونها ایجاد کنند کار بس اشتباه و غلطییه !

 گرفتن لقب از آبا و اجداد هیچ اشکال ماهوی نداره و بالفطره معنیش این نیست که اینم مثل همون قبلیه....واقعا به نظر شما این امر که اعمال ایشون رو به پدرش پیوند بزنند  امری طبیعیه ؟ به نظرم اصلا این طور نیست ، این طرز تفکر خیلی اشتباهه..مشکل کسانی هستند که روحیه قهرمان پروری رو در سر دارند که البته در بعضی جا ها بد هم نیست ...

 مشکل اذهان دیکتاتور پروره و ملتی ( البته بخشی از این ملت ) که امام رو میکنن امام زاده و شاه رو میکنند آریامهر....من با القاب کاری ندارم و مثل خود این فرد که تا حالا بیش از صد بار گفته مردم هر شکلی که دوست دارن منو میتونن صدا کنن ، من صداش میکنم ولیعهد ! البته من از اون افراطی ها نیستم ولی به این اعتقاد دارم که در سیستم پادشاهی و در تمام دنیا به بچه شاه میگن شاهزاده ( که فرنگیش همین ولیعهد خودمونه ) و برای این حرف و گفته هم دلیل دارم......

من بنا به دلائل شخصی که دارم سیستم پادشاهی از نوع کشورهای اروپائیش رو دوست دارم....سوئد ، نروژ ، انگلستان ، هلند و بلژیک و .....نه از نوع جهان سومیش رو .و البته اعتقاد دارم اگر زمانی قرار باشه سیستم پادشاهی تو اون مملکت برگرده که من امیدوارم برگرده ( مگر تو اسپانیا بر نگشت )، مد نظر من این نوعش ( پادشاهی مشروطه ) هست.....و برای کسانی که اعتقاد دارند مردم سیستم آزموده رو دوباره امتحان نمیکنند، من معتقدم که اگر همین الان میزان رای ملت باشه ، کم نیستند ادمهائی که باور به خوب بودن این سیستم نداشته باشند.....

نوع جمهوریش رو هم که دیدیم حالا چه از نوع اسلامیش تو جهان سوم و چه از نوع دمکراتیکش تو کنگو ! مردم سرزمین من و شما باید بفهمند و بدونن که تا حالا قشنگترین گفته دمکراتیک از دهن این بنده خدا بیرون اومده و اونم جمله معرفش - امروز فقط اتحاد - هست که بر عکس اپوزیسیونی که البته صرفا اداعای اپوزیسیون بودن دارند و تا حالا ره به جائی نبردند ، هر یک سنگ خودشون رو به سینه میزنند و از الان حکومت آینده ایران رو بهش میخورونن...این آدم تا به حال بیش از دها بار گفته که اول ریشه رو درست کنیم بعد آبیاریش رو بزاریم به حساب مردم ....... به قول آقای نادری فر سید حسن خمینی٫ کنار خامنه ای می نشیند ٫ بدون کوچکترین نقدی به دوران پدر بزرگ جانی اش ٫ لبخندکی به جنبش سبز تحویل می دهد ،از خوشحالی بال درمی آوریم و فراموش می کنیم که فامیلش خمینی است!! رضا پهلوی که زمان حکومت پدرش کودکی بیش نبوده ٫ به مناسبت ۱۶ آذر بیانیه می دهد ٫ اسم همکلاسیهای اسیرمان را به بزرگی می آورد ٫ راهکار نشانمان می دهد ٫ به نام پدرش به صلابه اش می کشیم که تو حرف نزن چون فامیل پهلوی را داری!